Koľko miesta zaberá fotobúdka a čo je k nej ešte potrebné?
Potrebujeme miesto široké min. 2m a dlhé 3m, ideálne v rohu miestnosti (nie je podmienkou), bezproblémový prístup k elektrickej zásuvke a stôl na rekvizity.
Je môžné poslať fotky aj na emailovú adresu?
Samozrejme, pokiaľ máme zabezpečený prístup k wifi sieti.
Ako dlho môžem mať Fotokútik na akcii?
Dĺžka fotenia je len na vás. Základný balík trvá 2 hodiny a predĺženie na mieste nie je problém.
Aký je rozdiel medzi fotobúdkou, fotokútikom a fotoboxom?
Žiadny, ide o ten istý produkt len každý to volá inak 🙂
Kto sa stará o prevádzku fotokútika na akcii?
Počas celej akcie je prítomný vyškolený personál ktorý sa postará o všetko. Vám len ostáva zabávať sa.
Je personál v cene prenájmu fotokútika??
Ano personál je už v cene prenájmu.
Je galéria chránená heslom?
Ano štandardne je galéria chránená heslom, v prípade ak by ste to nechceli je potrebné to dohodnúť vopred.
Aký je najobľúbenejší čas začiatku fotenia na svadbách?
Najobľúbenejší čas začiatku fotenia na svadbách je zvyčajne medzi 18:00 – 21:00 hod.
Čo všetko je potrebné dohodnúť pred akciou?
Pred každou akciou je dôležité dohodnúť grafiku, pozadie, rekvizity a čas začiatku fotenia. Niektoré situácie je možné riešiť po príchode obsluhy na miesto akcie (napríklad predĺženie fotenia).
Kedy vás môžeme čakať na akcii?
Na akcie chodíme štandardne 1 – 1,5 hodiny pred začiatkom fotenia. Skorší príchod (stand-by) je spoplatnený sumou 15 EUR / hodina.
Kde sa hodí Fotokútik?
Na večierok, firemný event, svadbu, narodeninovú párty, konferenciu, alebo stužkovú. Jednoducho kdekoľvek sa chcete zabávať a mať na to peknú spomienku.
Koľko stojí doprava?
Doprava v rámci celého Banskobystrického kraja je zadarmo. Mimo BB kraja je účtovaná cena 0,30€/km alebo individuálne podľa objednaného balíka. V balíku Diamond je cena dopravy zahrnutá ( v rámci celého Slovenska ).